Free shipping on orders of 50€  and over ( LT only ). View here. 

Užsakytas prekes, po apmokėjimo gavimo patvirtinimo, Jūsų nurodytu adresu pristatome per 1-5 darbo dienas visoje Lietuvoje (tame tarpe – ir į Kuršių Neriją). Prekės išsiunčiamos kitą darbo dieną po apmokėjimo patvirtinimo.

Pristatymo būdai ir terminai
Formuodami užsakymą pasirinkite Jums tinkantį pristatymo būdą:

1.    Pristatymas registruota Lietuvos pašto siunta – prekių pristatymas per 2-5 d.d.
2.    Pristatymas į Jūsų pasrinktą  Omnivos paštomatą – prekių pristatymas per 1-3 d.d.

Pasirinkus pristatymą į paštomatą, būtina nurodyti paštomato adresą (arba numerį), kurį sužinosite paštomatų sąraše: OMNIVA paštomatų sąrašas. 

Pavyzdžiui: Jūs darote užsakymą antradienį, ir tą dieną padarote pavedimą. Trečiadienio rytą patikriname, ar gautas Jūsų mokėjimas, ir tą pačią dieną išsiunčiame prekes. Ketvirtadienį, pagal vežėjo deklaruojamus pristatymo terminus, Jūsų užsakymas jau turi būti pasirinktame terminale. Jei užsakymą darote penktadienį, tai Jūsų užsakymas bus atiduotas vežėjui tik pirmadienio rytą (t.y. kitą darbo dieną), ir prekių savo pasirinktame terminale sulauksite tik antradienį. Tad jei užsakymą darote savaitės pabaigoje, geriau rinkitės pristatymą registruota pašto siunta - prekių pristatymo operatyvumas bus tas pats.
3.Pristatymo kaina  fiksuota- 2eurai +PVM. Perkant už 50 eurų ir daugiau prekių pristatymas nemokamas, Jūsų pasirinktu būdu.
4. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
5. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, pirkėjas neturi teisės reikšti pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
 6. Visais atvejais pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl pirkėjo kaltės arba dėl nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
7. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
8. Pirkėjas privalo el. paštu  pateikti pardavėjui pažeisto siuntinio ir(arba) prekės (-ių) nuotraukas.
9. Jei prekė grąžinama pardavėjui dėl pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, pirkėjas privalo pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato arba kurjerio- padengti pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.

+37060571240 vilananaturalbeauty@gmail.com
Vardas*
El. paštas*
Žinutė*
Žinutė sėkmingai išsiųsta!
Užpildykite privalomus laukus
Visos teisės saugomos. 2019 © VILANA NB LTD. Sukurta su Ideabooz